Copyright

Kapcsolat: iniminiz {kukac} hotmail {pont} com. Tünce vagyok egy tündéri pöttömpannával. Én nem tudom, honnan a táskamániám, de az már biztos, hogy én úgy vagyok a táskákkal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szóval jöhet a szögeletes táska, a kerek táska, a kicsi táska és a nagytáska, és tetszik a csíkos táska, a pöttyös táska és a kockás táska...És a sor folytatható a végtelenségig :o)

anyanya varr!

Kapcsolat: iniminiz {kukac} hotmail {pont} com. Tünce vagyok egy tündéri pöttömpannával. Én nem tudom, honnan a táskamániám, de az már biztos, hogy én úgy vagyok a táskákkal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szóval jöhet a szögeletes táska, a kerek táska, a kicsi táska és a nagytáska, és tetszik a csíkos táska, a pöttyös táska és a kockás táska...És a sor folytatható a végtelenségig :o)

Meska boltom

Címkék

ajándék (25) ajándék ötlet (4) ajándék ötlet kislányoknak (1) babaváró ajándék (1) baba készítés (4) baba ruha (6) babzsákfotel (1) baglyos táska (1) bevásárlótáska (2) bóklászó (2) buborék szoknya (1) Burda (1) burda szabásminta (1) country (3) crochet (1) csipkemánia (2) e-book olvasó tartó (1) egyedi (2) egyedi gyerek táska (1) egyedi sütemény kiszúró (1) egyedi táska (1) english paper piecing (1) farmernadrág (1) farsangi jelmez (1) felnőtt hátizsák (2) foltos próbálkozások (11) fotozas (1) gyerek (3) gyerek dolgok (1) gyerek hátizsák (9) gyerek pénztárca (1) gyerek ruha (30) gyerek ruha varrás (4) gyerek sapka varrás (5) gyerek táska (7) gyerkőc dolgok (47) gyermek hátizsák (2) hasznos holmik (12) hat (1) hátizsák varrás (2) hexagon (1) horgolás (10) horgolt nyakmelegítő (3) ilyen volt ilyen lett (2) ingyenes szabásminta (4) játék készítés (2) jelmez készítés (1) karácsony (2) KCW (3) keksz kiszúró forma (1) kézműves táska (4) kiegészítők (6) kindle tartó tok (3) kislány rövidnadrág (1) kislány ruha (21) kislány szoknya (8) kislány táska (4) kislány top (1) knitting (1) kötés (1) lakásdekor (3) leggings (1) make things happen (1) masnis neszesszer (1) meska (12) neszesszer (21) neszesszer varrás (10) női táska (1) ökoszatyor (1) papírra varrás (1) párna (1) patchwork (13) pattern testing (2) pénztárca (4) pénztárca varrás (1) photoshop (3) pipere (4) plüss egér (1) rainbow cake (1) receptek (2) recycling (3) ruhák anyának (3) sapka (7) sewing for kids (1) skinny jeans (1) skirt pattern (1) Stockholm (1) szivárvány torta (1) születésnap (1) tablet tartó (2) tablet tok (2) táska (11) táska varrás (47) textiljatek (3) textil kosár (1) textil szerelem (11) tilda (2) tolltartó (5) transzerferfólia (3) újra hasznos (3) új táska tavaszra (1) ünnepek (2) uzsonnás táska (1) válltáska oldaltáska (1) varrás (48) vásár (1) vékony sál (2) viaszos vászon (2) waldorf baba (1) Címkefelhő

sewn by tunce

2013.09.21. 15:25 LTG

Oliver + s Sailboat Top & recycling

Címkék: recycling gyerek ruha varrás sewing for kids újra hasznos

Még valamikor tavasszal volt egy jó akció, és akkor csábultam el egy digitális szabásminta-csomagra, az Oliver + S Sailboat Top, szoknya és nadrág szabásmintájára, de csak nyár végén jött el az én időm, és megvarrtam a felsőt.

Azta...nekem sosem volt még dolgom ennyire profi szabásmintával és leírással (Jó, jó, tudom, ez engem is minősít, nem csak a szabásmintát! ;-)). Bár nem volt olcsó, abszolút megérte, és a szoknyát valamint nacit még nem próbáltam, a felsőből sokat tervezek még készíteni. A szoknya és nadrág ideje nem jött még el nekünk...Lilim négy éves, és nagyon ügyes, már egyedül végzi azt, amit egyedül kell végeznie ;-D, de hogy 4 gombot gombolásszon a nadrágján-szoknyáján hozzá, azt még nem merem megkockáztatni, sőt, pontosabban mondva, nem is akarom még őt efféle akadályok elé állítani....

Egyszerűen öröm volt vele dolgozni! Bár szövött anyagot ajánlanak, én kötöttet használtam, egy finom, pihepuha, vastagabb pamutjersey anyagot, amit nagyon könnyű volt varrni. Örülök, hogy a rugalmas anyag mellett döntöttem, mert épp, hogy jó lett Lilire így. Nem rugalmas anyagból nem lenne kényelmes a leányzónak.

És gombok helyett patentokat illesztettem a vállára, bár ettől úgy érzem, kicsit babás benyomást kelt, legközelebb majd a gombok jönnek.

 sailboat1 copy.jpg

Szintén nyár végén készült egy szövetnadrág Lilimnek, ami most ezen a szeles-hűvös őszön nagyon jól is jön.
Turiztam egy klassz capri szövetnadrágot (200 Ft-ért!), 34-es, picike volt, eleve azzal a szándékkal vettem meg, hogy varrok belőle valamit. Nagyon tetszett a gombos megoldás a szárain, így ahhoz nem is nyúltam, és a derékrészt is csak kisebbre vágtam, utána ment vissza rá.

Az eredeti:
DSCF0542 copy.jpg

És Lilié:

IMGP0940 copy.jpg

Kicsit furcsán állnak itt a nadrágszárak, pedig élőben minden rendben van velük! :)

Üdv,

Tünce

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motyesz.blog.hu/api/trackback/id/tr405527276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása