Copyright

Kapcsolat: iniminiz {kukac} hotmail {pont} com. Tünce vagyok egy tündéri pöttömpannával. Én nem tudom, honnan a táskamániám, de az már biztos, hogy én úgy vagyok a táskákkal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szóval jöhet a szögeletes táska, a kerek táska, a kicsi táska és a nagytáska, és tetszik a csíkos táska, a pöttyös táska és a kockás táska...És a sor folytatható a végtelenségig :o)

anyanya varr!

Kapcsolat: iniminiz {kukac} hotmail {pont} com. Tünce vagyok egy tündéri pöttömpannával. Én nem tudom, honnan a táskamániám, de az már biztos, hogy én úgy vagyok a táskákkal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szóval jöhet a szögeletes táska, a kerek táska, a kicsi táska és a nagytáska, és tetszik a csíkos táska, a pöttyös táska és a kockás táska...És a sor folytatható a végtelenségig :o)

Meska boltom

Címkék

ajándék (25) ajándék ötlet (4) ajándék ötlet kislányoknak (1) babaváró ajándék (1) baba készítés (4) baba ruha (6) babzsákfotel (1) baglyos táska (1) bevásárlótáska (2) bóklászó (2) buborék szoknya (1) Burda (1) burda szabásminta (1) country (3) crochet (1) csipkemánia (2) e-book olvasó tartó (1) egyedi (2) egyedi gyerek táska (1) egyedi sütemény kiszúró (1) egyedi táska (1) english paper piecing (1) farmernadrág (1) farsangi jelmez (1) felnőtt hátizsák (2) foltos próbálkozások (11) fotozas (1) gyerek (3) gyerek dolgok (1) gyerek hátizsák (9) gyerek pénztárca (1) gyerek ruha (30) gyerek ruha varrás (4) gyerek sapka varrás (5) gyerek táska (7) gyerkőc dolgok (47) gyermek hátizsák (2) hasznos holmik (12) hat (1) hátizsák varrás (2) hexagon (1) horgolás (10) horgolt nyakmelegítő (3) ilyen volt ilyen lett (2) ingyenes szabásminta (4) játék készítés (2) jelmez készítés (1) karácsony (2) KCW (3) keksz kiszúró forma (1) kézműves táska (4) kiegészítők (6) kindle tartó tok (3) kislány rövidnadrág (1) kislány ruha (21) kislány szoknya (8) kislány táska (4) kislány top (1) knitting (1) kötés (1) lakásdekor (3) leggings (1) make things happen (1) masnis neszesszer (1) meska (12) neszesszer (21) neszesszer varrás (10) női táska (1) ökoszatyor (1) papírra varrás (1) párna (1) patchwork (13) pattern testing (2) pénztárca (4) pénztárca varrás (1) photoshop (3) pipere (4) plüss egér (1) rainbow cake (1) receptek (2) recycling (3) ruhák anyának (3) sapka (7) sewing for kids (1) skinny jeans (1) skirt pattern (1) Stockholm (1) szivárvány torta (1) születésnap (1) tablet tartó (2) tablet tok (2) táska (11) táska varrás (47) textiljatek (3) textil kosár (1) textil szerelem (11) tilda (2) tolltartó (5) transzerferfólia (3) újra hasznos (3) új táska tavaszra (1) ünnepek (2) uzsonnás táska (1) válltáska oldaltáska (1) varrás (48) vásár (1) vékony sál (2) viaszos vászon (2) waldorf baba (1) Címkefelhő

sewn by tunce

2014.10.17. 22:58 LTG

Nyári táskáim

Címkék: táska táska varrás

Ó, igen, tudom, hogy már rég vége a nyárnak, sajnos, de még nem is mutattam meg itt a táskáimat, amiket nyárra varrtam magamnak. És örömmel jelenthetem, hogy nagyon beváltak, sokat használtam őket, kényelmesek, szóval abszolút "viselhetőek" voltak.

 Az első az Emily bag (ithinksew szabásminta), nagyon rég vettem meg, egy karácsonyi 50%-os leárazás alkalmával. Megérte. A legutolsó fillérig. Nagy, pakolós táska, ki is használtam a nyáron: strandra tömtem tele, bevásárlást cipelemtem haza benne, ovis ágyneműt tuszkoltam bele, és még folytathatnám. Sok mindent elnyelő, tágas - és nekem szépséges - szatyor. Egy kissé időigényes volt az elkészítése, de nem bántam.

Az eredeti szabásminta csak egy kis rávarrt belső zsebet tartalmazott, én zipzáras, nagy zsebet akartam magamnak.

IMGP2121 copy-SMALL.png

IMGP2124 copy_small.png

IMGP2122 copy-small.png

 A másik táskám az, amit egész nyáron a vállamon hordtam. De tényleg ez jött velem szinte mindehova. Nagyon tetszenek a színei, hasonló színeket viseltem a nyáron, szinte minden ruhámhoz passzolt. Noodlehead szabásminta alapján készítettem, nem volt meglepetés számomra, egyszer már varrtam egy ilyen tatyót, 3 éve azt rongyosra hordtam, tudtam, hogy ennek is ez lesz a sorsa :)

Ez egy gyors, ám takaros táska, amiért nagyon szeretem, hogy nekem valahogy olyan jól simul a vállamra, egyszerűen kényelmes, praktikus. Amit sajnálok, hogy nem sikerült a túl szépen a ferdepánt felvarrása, kicsit hullámos, jobban meg kellett volna húzni, kicsit kifeszítenem miközben varrtam. Oh, sebaj, majd legközelebb jobban figyelek erre.

 IMGP2126_pici copy.png

IMGP2130_pici copy.png

Rég jártam erre megint, tudom, pedig varrtam, sokat varrtam, és megpróbálok mostmár sűrűbben beszámolni varrós élményeimről, tapasztalataimról na és "alkotásaimról".

 

Üdv mindenkinek, xox

tunce.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motyesz.blog.hu/api/trackback/id/tr786803563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása