Copyright

Kapcsolat: iniminiz {kukac} hotmail {pont} com. Tünce vagyok egy tündéri pöttömpannával. Én nem tudom, honnan a táskamániám, de az már biztos, hogy én úgy vagyok a táskákkal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szóval jöhet a szögeletes táska, a kerek táska, a kicsi táska és a nagytáska, és tetszik a csíkos táska, a pöttyös táska és a kockás táska...És a sor folytatható a végtelenségig :o)

anyanya varr!

Kapcsolat: iniminiz {kukac} hotmail {pont} com. Tünce vagyok egy tündéri pöttömpannával. Én nem tudom, honnan a táskamániám, de az már biztos, hogy én úgy vagyok a táskákkal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szóval jöhet a szögeletes táska, a kerek táska, a kicsi táska és a nagytáska, és tetszik a csíkos táska, a pöttyös táska és a kockás táska...És a sor folytatható a végtelenségig :o)

Meska boltom

Címkék

ajándék (25) ajándék ötlet (4) ajándék ötlet kislányoknak (1) babaváró ajándék (1) baba készítés (4) baba ruha (6) babzsákfotel (1) baglyos táska (1) bevásárlótáska (2) bóklászó (2) buborék szoknya (1) Burda (1) burda szabásminta (1) country (3) crochet (1) csipkemánia (2) e-book olvasó tartó (1) egyedi (2) egyedi gyerek táska (1) egyedi sütemény kiszúró (1) egyedi táska (1) english paper piecing (1) farmernadrág (1) farsangi jelmez (1) felnőtt hátizsák (2) foltos próbálkozások (11) fotozas (1) gyerek (3) gyerek dolgok (1) gyerek hátizsák (9) gyerek pénztárca (1) gyerek ruha (30) gyerek ruha varrás (4) gyerek sapka varrás (5) gyerek táska (7) gyerkőc dolgok (47) gyermek hátizsák (2) hasznos holmik (12) hat (1) hátizsák varrás (2) hexagon (1) horgolás (10) horgolt nyakmelegítő (3) ilyen volt ilyen lett (2) ingyenes szabásminta (4) játék készítés (2) jelmez készítés (1) karácsony (2) KCW (3) keksz kiszúró forma (1) kézműves táska (4) kiegészítők (6) kindle tartó tok (3) kislány rövidnadrág (1) kislány ruha (21) kislány szoknya (8) kislány táska (4) kislány top (1) knitting (1) kötés (1) lakásdekor (3) leggings (1) make things happen (1) masnis neszesszer (1) meska (12) neszesszer (21) neszesszer varrás (10) női táska (1) ökoszatyor (1) papírra varrás (1) párna (1) patchwork (13) pattern testing (2) pénztárca (4) pénztárca varrás (1) photoshop (3) pipere (4) plüss egér (1) rainbow cake (1) receptek (2) recycling (3) ruhák anyának (3) sapka (7) sewing for kids (1) skinny jeans (1) skirt pattern (1) Stockholm (1) szivárvány torta (1) születésnap (1) tablet tartó (2) tablet tok (2) táska (11) táska varrás (47) textiljatek (3) textil kosár (1) textil szerelem (11) tilda (2) tolltartó (5) transzerferfólia (3) újra hasznos (3) új táska tavaszra (1) ünnepek (2) uzsonnás táska (1) válltáska oldaltáska (1) varrás (48) vásár (1) vékony sál (2) viaszos vászon (2) waldorf baba (1) Címkefelhő

sewn by tunce

2014.02.14. 22:37 LTG

Pici baba ruhák - Clothes for baby

Címkék: baba ruha gyerek sapka varrás

Január végén megérkezett az unokaöcsém! / My nephew arrived in the end of January! heart-clipart.png

Korábban már beszámoltam pár neki varrt apróságról, és iziben összedobtam még egy kis sapkát és egy picike átkötős plüsspulcsit. Nagyon furi érzés volt ennyire picuri ruhadarabot varrni, olyan volt, mintha babaruhát varrtam volna a lánykám játékbabáinak :o) 50 cm-es szabásminták után kutakodtam, de hiába, így kénytelen voltam magam készíteni szabásmintát, egy régi hasonló ruhadarabot használtam kiindulási alapként. Ugyanakkor nagyon jó érzés volt készíteni, biztos vagyok benne, hogy e hétvégén fogok még varrni, már ki is válaszottam egy szürke és egy szép zöld színű plüsst!

Az incur-pincur pulcsik nagyon jól jönnek most ennek a kislegénynek :)

It was a little bit strange to sew so tiny piece of cloth, I felt as if I was sewing doll clothes for my daughter's dolls! :) I have not found such a little sewing pattern (size 50, I guess it is called "premie"?) so I drafted one based on an old little cardi we had. Oh, my sweetness....it was such a pleasure to sew for him and I am sure there's more to come! I've already selected some nice grey (of course) and green plush velveteen knit to sew with during this weekend. Can't wait!

Teeny-tiny cardis for a teeny-tiny little boy!

WP_20140211_002-2 copy.jpg

IMGP1533 -blogra.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motyesz.blog.hu/api/trackback/id/tr415814637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása